Sunday 11 February 2018

Jom Travel Santai Ke Mongolia!!!






















Kalaulah aku mempunyai plan untuk repeat kembali Mongolia, ada sesiapa nak follow tak? Seperti yang aku ada bagitau dalam entri sebelum ni, Mongolia sememangnya merupakan salah satu kelompok kecil negara yang pernah aku travel yang aku ingin ulang lagi dan melalui feedback yang aku dapat dari PM, whatsapp dan DM sememangnya Malaysian travelers mula membuka mata dan menunjukkan minat untuk datang ke sini. Memandangkan aku n husband pun memang dah pasang ura-ura nak travel Mongolia, why not kan kalau aku nak open mungkin dalam 10 pax ke untuk follow kami? Ada sesiapa yang berminat? Bolehlah comment di blog sis ni, ataupun di FB dan juga IG sis... Bila, kos dan itinerary akan dibincangkan bersama-sama memandangkan aku kena study dulu flight & cost, sebab last time aku pergi dengan train 😊 Aku serius open untuk 10 pax yang betul-betul berminat ni ya!

* Planning aku adalah summer: samada tahun ni ataupun 2019 ya untuk bagi peluang sesiapa nak follow tu untuk kumpul dana 😁😁😁

1 comment: